Gmina Lesko otrzymała dofinansowanie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na projekt, pt. „Otwórz się na wiedzę”.
Projektem objęci są uczniowie i nauczyciele następujących szkół:
– Szkoła Podstawowa im. Wincentego Pola w Lesku
– Szkoła Podstawowa w Hoczwi w Zespole Szkół Samorządowych w Hoczwi
– Szkoła Podstawowa w Średniej Wsi w Zespole Szkół Samorządowych w Średniej Wsi
– Szkoła Podstawowa w Manastercu
– Szkoła Podstawowa im. Szybowników Polskich w Bezmiechowej Dolnej
Celem projektu „Otwórz się na wiedzę” jest podniesienie jakości kształcenia w 5 szkołach podstawowych w Gminie Lesko. W okresie od września 2024 do czerwca 2026r. 400 uczniów podniesie kompetencje kluczowe, społeczne i społeczno-emocjonalne, zwiększy wiedzę na temat klimatu oraz rozwinie umiejętności i kompetencje ekologiczne. W ramach realizacji kompleksowych programów rozwojowych szkół, 69 nauczycieli podniesie swoje kompetencje i kwalifikacje, zostanie zakupiony sprzęt Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej (TIK), nowoczesne oprogramowanie do zajęć w formule wirtualnej rzeczywistości oraz pomoce dydaktyczne do prowadzenia atrakcyjnych zajęć edukacyjnych. Ponadto, w ramach projektu wsparcie otrzymają również rodzice uczniów, a budynek Szkoły Podstawowej w Bezmiechowej Dolnej zostanie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Projekt jest odpowiedzią na zdiagnozowane w szkołach problemy i ma przyczynić się do ich rozwiązania.
Grupa docelowa: Projekt obejmuje wsparciem 400 uczniów (198 kobiet), w tym 40 uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (20 kobiet) oraz jedna uczennica
z niepełnosprawnością.
W ramach projektu zrealizowane zostaną następujące zadania:
Zadanie 1 – Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt: w tym ICT (m.in. laptopy, tablice multimedialne, Gogle VR), narzędzia i programy multimedialne niezbędne do prowadzenia zajęć dla 5 szkół podstawowych z Gminy Lesko.
Zadanie 2 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową w Bezmiechowej Dolnej. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.
Zadanie 3 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową w Hoczwi. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.
Zadanie 4 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową im. Wincentego Pola w Lesku. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.
Zadanie 5 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową w Manastercu. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.
Zadanie 6 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową w Średniej Wsi. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.
Zadanie 7 – Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Bezmiechowej Dolnej i jego otoczenia do potrzeb osób z niepełnosprawnością. W ramach zadania wykonany zostanie chodnik, miejsce parkingowe oraz wybudowany podjazd dla osób z niepełnosprawnością.
Wartość całkowita projektu: 1 951 184,40 zł
Wysokość otrzymanej dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus:
1 756 065,96 zł
#FunduszeEuropejskie
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „OTWÓRZ SIĘ NA WIEDZĘ”
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa warunki rekrutacji i udzielania wsparcia w ramach projektu „Otwórz się na wiedzę” zwany dalej Projektem – nr projektu : FEPK.07.12-IP.01-0008/23
2. Projekt jest współfinansowany w ramach Priorytetu nr FEPK.07 „Kapitał gotowy do zmian” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
3. Działania będą realizowane dla 5 szkół obejmujących szkoły podstawowe, dla których organem prowadzącym jest Gmina Lesko, tj.:
1) Szkoła Podstawowa im. Wincentego Pola w Lesku,
2) Szkoła Podstawowa im. Szybowników Polskich w Bezmiechowej Dolnej ,
3) Szkoła Podstawowa w Hoczwi,
4) Szkoła Podstawowa Manastercu
5) Szkoła Podstawowa w Średniej Wsi.
4. Rekrutacja oparta jest na zasadach równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości kobiet
i mężczyzn.
5. Rekrutacja odbywa się na terenie szkół biorących udział w projekcie zgodnie
z niniejszym Regulaminem.
6. Dokumentację oraz inne informacje związane z rekrutacją gromadzi się w biurze projektu – Leskie Centrum Edukacji i Sportu, Parkowa 1, 38-600 Lesko
§ 2
Słownik pojęć
1. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
1) UP – Uczestnik Projektu – uczestnik zajęć rozwijających, wyrównujących
i pozostałego
wsparcia oraz zajęć dla nauczycieli
2) SPE – Specjalne potrzeby edukacyjne
3) Beneficjent – Gmina Lesko
4) Koordynator projektu – odpowiedzialny jest za zarządzanie i koordynowanie pracami związanymi z realizacją projektu, zgodnie z umową i wnioskiem o dofinansowanie, w oparciu o aktualny harmonogram realizacji projektu
5) Biuro projektu – Leskie Centrum Edukacji i Sportu, Parkowa 1, 38-600 Lesko
§ 3
Cel projektu
Celem głównym Projektu jest podniesienie jakości kształcenia w 5 szkołach Podstawowych w Gminie Lesko.
W okresie IX 2024 – VI 2026 400 uczniów/uczennic podniesie kompetencje kluczowe, społeczne i społecznoemocjonalne, zwiększy wiedzę na temat klimatu oraz rozwinie umiejętności i kompetencje ekologiczne. W ramach realizacji kompleksowych programów rozwojowych szkoły 69 nauczycieli podniesie swoje kompetencje i kwalifikacje, zostanie zakupiony sprzęt TIK, nowoczesne oprogramowanie do zajęć w formule wirtualnej rzeczywistości oraz pomoce dydaktyczne do prowadzenia atrakcyjnych zajęć edukacyjnych. Ponadto, w ramach projektu, wsparcie otrzymają również rodzice uczniów, a budynek SP
w Bezmiechowej Dolnej zostanie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Projekt jest odpowiedzią na zdiagnozowane w szkołach problemy i ma się przyczynić do ich rozwiązania.
§ 4
Okres realizacji projektu
1. Projekt, o którym mowa w §1 pkt.1 realizowany będzie w okresie 2 lat szkolnych
tj. 2024/2025 oraz 2025/2026.
§ 5
Zakres wsparcia
1. Projekt, o którym mowa w §1 pkt.1, obejmuje wsparciem:
1) uczniów zainteresowanych nabyciem dodatkowych kompetencji z różnych dziedzin i przedmiotów szkolnych,
2) uczniów mających trudności z opanowaniem bieżącego materiału
3) uczniów z SPE
2. W projekcie zaplanowane są zajęcia:
– w szkole podstawowej w Lesku:
a) Zajęcia doświadczalne z fizyki kl. 6-8 – 16dzieci (8K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 120h
b) Zajęcia z języka angielskiego kl. 7-8 – 22dzieci (11K) – zajęcia 1xtyg x 20tyg x 2grupy x 2lata = 80h
c) Zajęcia informatyczne kl. 4-6 – 20dzieci (10K) – zajęcia 1xtyg x 20tyg x x 2grupy x 2lata = 80h
d) Zajęcia z roboty kl. 5-6 – 10dzieci (5K) – zajęcia 2xtyg x 20tyg x 2lata = 80h
e) Zajęcia matematyczne kl. 8 – 20dzieci (10K) – zajęcia 1xtyg x 20tyg x 2grupy x 2lata = 80h
f) Zajęcia chemiczne kl. 7-8 – 16dzieci (8K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 240h
g) Zajęcia z języka niemieckiego kl. 7 – 10dzieci (5K) – zajęcia 1xtyg x 20tyg x 2lata = 40h
h) Edukacja klimatyczna kl. 4-8 – 10dzieci (5K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
i) Zajęcia ekologiczno- przyrodnicze kl. 4-8 – 20dzieci (10K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 120h
j) Terapia pedagogiczna kl. 1-8 – 10dzieci (5K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 240h
– w szkole podstawowej w Bezmiechowej:
a) Gdzie się kryje matematyka? kl. 1-3 – 10dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
b) Zajęcia biologiczno- geograficzne kl. 5-8 – 10dzieci (7K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
c) Zajęcia z fizyki kl. 6-8 – 10dzieci (7K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
d) Zajęcia matematyczne kl. 7-8 – 6dzieci (3K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
e) Zajęcia informatyczne- programowanie kl. 1-3 i 4-8 20dzieci (10K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x
2grupy x 2lata = 112h
f) Ja w relacjach. Jak zrozumieć siebie i innych? kl. 1-3 i 4-8 – 30dzieci (15K) – warsztaty 1xtyg x 4tyg x 2grupy x 2lata = 16h
g) Mali badacze przyrody kl. 1-3 – 10dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
h) Warsztat o zjawiskach atmosferycznych kl. 1-3 – 10dzieci (6K) – zajęcia 1xtyg x 5tyg x 2grupy x 2lata = 20h
i) Ja w Internecie. Jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci? kl. 1-3 i 4-8 – 30dzieci (15K) warsztaty 1xtyg x 3tyg x 2grupy x 2lata = 12h
j) Terapia Pedagogiczna kl. 1-3 – 9dzieci (3K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 3grupy x 2lata = 180h
k) Zajęcia specjalistyczne ukierunkowane na korygowanie wad postawy kl. 1-8 – 10dzieci (5K) zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
– w szkole podstawowej w Hoczwi:
a) Zajęcia z języka angielskiego kl. 4-6 i 7-8 -16dzieci (8K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata =v120h
b) Zajęcia rozwijające kreatywność kl. 1-3 i 4-8 – 18dzieci (12K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 3grupy xv2lata = 180h
c) Szkolna Akademia Demokracji kl. 6-8 -8dzieci (4K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h
d) Dziennikarskie ABC kl. 4-8 – 8dzieci (5K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
e) Zajęcia informatyczne kl. 4-8 – 10dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
f) Zajęcia matematyczne kl. 4-8 – 24dzieci (12K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 3grupy x 2lata = 180h
g) Czuję chemię do chemii kl. 6-8 – 7dzieci (3K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
h) Klub Młodych Ekologów kl. 4-8 – 8dzieci (4K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h
i) Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne kl. 1-3 i 4-8 – 14dzieci (8K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 120h
– w szkole podstawowej w Manastercu:
a) Zajęcia informatyczne- programowanie kl. 4-8 – 8dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h
b) Zajęcia matematyczne kl. 4-7 – 8 dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h
c) Zajęcia z języka angielskiego kl. 1-3 i 4-8 – 16dzieci (8K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2 grupy x 2lata = 112h
d) Zajęcia matematyczno- informatyczne kl. 1-3 – 8dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h W ramach wsparcia uczniów w zwiększaniu wiedzy na temat klimatu oraz wspieranie rozwoju umiejętności i kompetencji ekologicznych przewidziano następujące zajęcia:
e) Zajęcia biologiczno- ekologiczne kl. 5-8 – 8dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h
f) Zajęcia ekologiczno- przyrodnicze kl. 1-3 – 4dzieci (3K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h
– w szkole podstawowej w Średniej Wsi:
a) Zajęcia z języka angielskiego kl. 6-8 – 10dzieci (5K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h
b) Zajęcia matematyczno- fizyczne kl. 6-8 – 10dzieci (6K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h
c) Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne kl. 4-8 – 10dzieci (5K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h
d) Zajęcia turystyczno- krajoznawcze kl. 4-7 – 10dzieci (9K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h
a) Firma od podstaw, Aktywne nauczanie z TIK , Kurs doskonalący Język angielski
z elementami programowania, Kurs doskonalący Nauczanie robotyki w szkole podstawowej, Kurs doskonalący Programowanie bez komputera, Aktywne nauczanie z TIK
b) Studia podyplomowe – Pedagogika leczniczo- terapeutyczna
Studia podyplomowe – Pedagogika ogólna, Bibliotekoznawstwo – studia kwalifikacyjne, Studia podyplomowe -TUS, Studia podyplomowe – Logopedia, Studia podyplomowe – Dydaktyka i metodyka
4. Dodatkowo w projekcie zaplanowano warsztaty i konsultacje z rodzicami.
5.Wykaz zajęć dostępny dla uczniów, nauczycieli, rodziców ze szkół objętych projektem jest dla każdej szkoły indywidualny – zgodnie z zapotrzebowaniem
i diagnozą.
§6
Zasady rekrutacji
1. Dyrektorzy szkół przeprowadzą w szkołach spotkania informacyjne z uczniami, rodzicami i nauczycielami, których celem będzie zapoznanie z założeniami i celami projektu oraz korzyściach wynikających z uczestnictwa w projekcie.
2. Ogłoszenia o projekcie i rekrutacji zamieszczone zostaną na stronach internetowych poszczególnych szkół objętych projektem oraz na stronie Urzędu Gminy.
3. W każdej szkole objętej projektem, będzie działał punkt rekrutacyjno/informacyjny,
w którym dostępne będą wszelkie informacje dotyczące projektu oraz druki rekrutacyjne.
4. Pierwsza rekrutacja do projektu przeprowadzona będzie od 9.09.2024 r.
do 18.09.2024 r., kolejne w miarę potrzeb.
5. Podczas rekrutacji do Projektu będą stosowane następujące kryteria:
a) do udziału w projekcie zostaną zakwalifikowani uczniowie, którzy uzyskają co najmniej 10 pkt
b) osoby z niepełnosprawnością (+30pkt)
c) uczniowie z SPE (+20pkt)
d) mający trudności w spełnianiu wymagań edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej – (10pkt) – (opinia wychowawcy),
e) mający ponadprzeciętne umiejętności (10pkt) – (opinia wychowawcy),
f) mający utrudniony dostęp do zajęć specjalistycznych lub nie mający możliwości rozwijania swoich zainteresowań ze względu na miejsce zamieszkania (10pkt) – (odległość miejsca zamieszkania),
g) pochodzący z rodzin dysfunkcyjnych lub sprawiają problemy wychowawcze (10pkt) – (opinia wychowawcy/ pedagoga/ psychologa/ MOPS),
h) pochodzący z rodzin o niskim statusie materialnym, co uniemożliwia im udział
w dodatkowych zajęciach (10pkt) – (opinia wychowawcy/ pedagoga/ psychologa/ MOPS).
i) przynależność do grupy docelowej;
j) kolejność zgłoszeń, przez którą rozumie się datę złożenia deklaracji
6. Rekrutacja na szkolenia i studia dla nauczycieli:
1) zasady naboru – nauczyciele wyrażający chęć uczestnictwa
3) rekomendacje dyrektorów
7. Lista uczestników zakwalifikowanych do udziału w projekcie – uczniowie/nauczyciele, którzy nie zostali zakwalifikowani do udziału w projekcie
z braku miejsc określonych w projekcie, zostają umieszczeni na liście rezerwowej.
W razie skreślenia uczestnika z listy, na jego miejsce wchodzi kolejny uczeń/nauczyciel z listy rezerwowej.
8. Jeżeli liczba chętnych będzie niższa niż zakładana, zorganizowane zostaną dodatkowe spotkania z uczniami i ich rodzicami/ opiekunami, podczas których zostanie przeprowadzona dodatkowa rekrutacja.
9. Zaplanowane w projekcie zajęcia będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych uczniów, a rekrutacja będzie zgodna z zasadą równych szans oraz będzie opierała się wyłącznie na kryteriach merytorycznych, które nie odnoszą się do wyznania, rasy, przekonań czy niepełnosprawności.
§ 7
Nabór Uczestników Projektu
1. Uczestnicy Projektu zostaną wybrani spośród uczniów i nauczycieli szkół wymienionych w §1 Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie na zasadach,
o których mowa w § 6.
2. Warunkiem umieszczenia uczestnika na liście dla wybranego/wybranych rodzajów zajęć jest wypełnienie
i złożenie w punkcie rekrutacyjnym Deklaracji uczestnictwa w projekcie stanowiącej odpowiednio Załącznik Nr 1 lub 2 do niniejszego Regulaminu.
3. Na tej podstawie Komisja rekrutacyjna w składzie: Koordynator szkolny, 2 nauczycieli z danej placówki wskazanych przez Dyrektora Szkoły, kwalifikuje uczestnika do udziału w projekcie lub w przypadku braku miejsc określonych
w projekcie umieszcza go na liście rezerwowej.
4. Uczeń/nauczyciel, który w wyniku rekrutacji zakwalifikował się do udziału w projekcie, co zostało potwierdzone w protokole Komisji Rekrutacyjnej zostaje pełnoprawnym Uczestnikiem projektu, a Beneficjent i UP stają się stronami umowy, której warunki określa Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie oraz deklaracja uczestnictwa w projekcie.
§ 8
Uprawnienia i obowiązki Uczestnika Projektu
1. Beneficjent zobowiązuje się do zapewnienia Uczestnikowi Projektu (zwanego dalej UP) wsparcia zgodnego z zapisami niniejszego Regulaminu i wynikające z wniosku o dofinansowanie projektu.
2. UP jest uprawniony do nieodpłatnego udziału w projekcie.
3. UP przysługuje prawo do bezpłatnych materiałów edukacyjnych, przewidzianych we Wniosku o dofinansowanie projektu.
4. UP zobowiązany jest do rzetelnego uczestnictwa w zajęciach przewidzianych
w ramach projektu, w wyznaczonych przez szkoły terminach.
5. UP zobowiązany jest do wypełniania testów umiejętności dla celów ewaluacji
i monitorowania projektu, udziału w badaniach monitorujących zmniejszanie się zdiagnozowanych problemów.
6. UP zobowiązany jest do przestrzegania ogólnie przyjętych norm i zasad, w tym dbania o sprzęt i pomoce wykorzystywane podczas realizacji projektu, a także
do stosowania się do poleceń wydawanych przez osoby zaangażowane w realizację projektu (dot. zakresu realizacji projektu).
7. UP zobowiązany jest do wypełnienia w trakcie trwania zajęć ankiet ewaluacyjnych.
8. Beneficjent dopuszcza usprawiedliwione nieobecności UP spowodowane chorobą lub ważnymi sytuacjami losowymi.
9. Beneficjent zastrzega sobie prawo skreślenia UP z listy uczestników projektu
w przypadku:
1) na pisemny wniosek rodzica/opiekuna prawnego wraz z podaniem przyczyny rezygnacji, uczestnik ww. wniosek przedkłada do Koordynatora szkolnego/Dyrektora szkoły, który niezwłocznie informuje o tym Koordynator Projektu wraz z propozycją osoby z listy rezerwowej, która ma przystąpić do Projektu,
2) na wniosek osoby prowadzącej zajęcia lub wniosek Koordynatora szkolnego/Dyrektora szkoły uzasadniony rażącym naruszeniem zasad uczestnictwa w zajęciach,
3) rezygnacji UP z nauki/pracy w szkole biorącej udział w projekcie, na podstawie
informacji uzyskanej od dyrektora szkoły.
§9
Postanowienia końcowe
1. Zakres wsparcia może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu.
2. O zaistniałych zmianach Beneficjent niezwłocznie poinformuje UP za pośrednictwem Koordynatora szkolnego/Dyrektora szkoły.
3. Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie dostępny jest w Biurze projektu,
szkołach realizujących projekt oraz na stronach internetowych szkół i Beneficjenta.
4. Załączniki do Regulaminu:
1) Załącznik nr 1- Deklaracja uczestnictwa w projekcie (uczeń)
2) Załącznik nr 2 – Deklaracja uczestnictwa w projekcie (nauczyciel)
3) Załącznik Nr 3 – Protokół Komisji Rekrutacyjnej .