zamknij wyszukiwarke

Szkoła Podstawowa im. Wincentego Pola w Lesku

  1. Home
  2. >
  3. Projekty

Projekty

OTWÓRZ SIĘ NA WIEDZĘ

Gmina Lesko otrzymała dofinansowanie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na projekt, pt. „Otwórz się na wiedzę”.

Projektem objęci są uczniowie i nauczyciele następujących szkół:

– Szkoła Podstawowa im. Wincentego Pola w Lesku

– Szkoła Podstawowa w Hoczwi w Zespole Szkół Samorządowych w Hoczwi

– Szkoła Podstawowa w Średniej Wsi w Zespole Szkół Samorządowych w Średniej Wsi

– Szkoła Podstawowa w Manastercu

– Szkoła Podstawowa im. Szybowników Polskich w Bezmiechowej Dolnej

Celem projektu „Otwórz się na wiedzę” jest podniesienie jakości kształcenia w 5 szkołach podstawowych w Gminie Lesko. W okresie od września 2024 do czerwca 2026r. 400 uczniów podniesie kompetencje kluczowe, społeczne i społeczno-emocjonalne, zwiększy wiedzę na temat klimatu oraz rozwinie umiejętności i kompetencje ekologiczne. W ramach realizacji kompleksowych programów rozwojowych szkół, 69 nauczycieli podniesie swoje kompetencje i kwalifikacje, zostanie zakupiony sprzęt Technologii Informacyjno-Komunikacyjnej (TIK), nowoczesne oprogramowanie do zajęć w formule wirtualnej rzeczywistości oraz pomoce dydaktyczne do prowadzenia atrakcyjnych zajęć edukacyjnych. Ponadto, w ramach projektu wsparcie otrzymają również rodzice uczniów, a budynek Szkoły Podstawowej w Bezmiechowej Dolnej zostanie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Projekt jest odpowiedzią na zdiagnozowane w szkołach problemy i ma przyczynić się do ich rozwiązania.

Grupa docelowa: Projekt obejmuje wsparciem 400 uczniów (198 kobiet), w tym 40 uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (20 kobiet) oraz jedna uczennica
z niepełnosprawnością.

W ramach projektu zrealizowane zostaną następujące zadania:

Zadanie 1 – Wyposażenie szkół w pomoce dydaktyczne, sprzęt: w tym ICT (m.in. laptopy, tablice multimedialne, Gogle VR), narzędzia i programy multimedialne niezbędne do prowadzenia zajęć dla 5 szkół podstawowych z Gminy Lesko.

Zadanie 2 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową w Bezmiechowej Dolnej. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.

Zadanie 3 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową w Hoczwi. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.

Zadanie 4 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową im. Wincentego Pola w Lesku. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.

Zadanie 5 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową w Manastercu. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.

Zadanie 6 – Realizacja kompleksowego programu rozwojowego wspomagającego Szkołę Podstawową w Średniej Wsi. W ramach zadania uczniowie zostaną objęci wsparciem dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z przeprowadzoną diagnozą. W ramach wsparcia dla uczniów zostaną przeprowadzone dodatkowe zajęcia, przewidziano również wsparcie dla rodziców. W celu zwiększenia efektywności nauczania nauczyciele odbędą kursy/szkolenia, dzięki którym podniosą swoje kompetencje zawodowe.

Zadanie 7 – Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Bezmiechowej Dolnej i jego otoczenia do potrzeb osób z niepełnosprawnością. W ramach zadania wykonany zostanie chodnik, miejsce parkingowe oraz wybudowany podjazd dla osób z niepełnosprawnością.

Wartość całkowita projektu: 1 951 184,40 zł

Wysokość otrzymanej dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus: 
1 756 065,96 zł

#FunduszeEuropejskie

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „OTWÓRZ SIĘ NA WIEDZĘ”

§ 1

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa warunki rekrutacji i udzielania wsparcia w ramach projektu „Otwórz się na wiedzę” zwany dalej Projektem – nr projektu : FEPK.07.12-IP.01-0008/23

2. Projekt jest współfinansowany w  ramach Priorytetu nr FEPK.07 „Kapitał  gotowy do zmian” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

3. Działania będą realizowane dla 5 szkół obejmujących szkoły podstawowe, dla których organem prowadzącym jest Gmina Lesko, tj.:

1) Szkoła Podstawowa im. Wincentego Pola w Lesku,

2) Szkoła Podstawowa im. Szybowników Polskich w Bezmiechowej Dolnej ,

3) Szkoła Podstawowa w Hoczwi,

4) Szkoła Podstawowa  Manastercu

5) Szkoła Podstawowa w Średniej Wsi.

4. Rekrutacja oparta jest na zasadach równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości kobiet
 i mężczyzn.

5. Rekrutacja odbywa się na terenie szkół biorących udział w projekcie zgodnie
z niniejszym Regulaminem.

6. Dokumentację oraz inne informacje związane z rekrutacją gromadzi się w biurze projektu – Leskie Centrum Edukacji i Sportu, Parkowa 1, 38-600 Lesko

§ 2

Słownik pojęć

1. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

1) UP – Uczestnik Projektu – uczestnik zajęć rozwijających, wyrównujących

i pozostałego

wsparcia oraz zajęć dla nauczycieli

2) SPE – Specjalne potrzeby edukacyjne

3) Beneficjent – Gmina Lesko

4) Koordynator projektu – odpowiedzialny jest za zarządzanie i koordynowanie pracami związanymi z realizacją projektu, zgodnie z umową i wnioskiem o dofinansowanie, w oparciu o aktualny harmonogram realizacji projektu

5) Biuro projektu – Leskie Centrum Edukacji i Sportu, Parkowa 1, 38-600 Lesko

§ 3

Cel projektu

Celem głównym Projektu jest podniesienie jakości kształcenia w 5 szkołach Podstawowych w Gminie Lesko.  

W okresie IX 2024 – VI 2026 400 uczniów/uczennic podniesie kompetencje kluczowe, społeczne i społecznoemocjonalne, zwiększy wiedzę na temat klimatu oraz rozwinie umiejętności i kompetencje ekologiczne. W ramach realizacji kompleksowych programów rozwojowych szkoły 69 nauczycieli podniesie swoje kompetencje i kwalifikacje, zostanie zakupiony sprzęt TIK, nowoczesne oprogramowanie do zajęć w formule wirtualnej rzeczywistości oraz pomoce dydaktyczne do prowadzenia atrakcyjnych zajęć edukacyjnych. Ponadto, w ramach projektu, wsparcie otrzymają również rodzice uczniów, a budynek SP
 w Bezmiechowej Dolnej zostanie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Projekt jest odpowiedzią na zdiagnozowane w szkołach problemy i ma się przyczynić do ich rozwiązania.

§ 4

Okres realizacji projektu

1. Projekt, o którym mowa w §1 pkt.1 realizowany będzie w okresie 2 lat szkolnych

tj. 2024/2025 oraz 2025/2026.

§ 5

Zakres wsparcia

1. Projekt, o którym mowa w §1 pkt.1, obejmuje wsparciem:

1) uczniów zainteresowanych nabyciem dodatkowych kompetencji z różnych dziedzin  i przedmiotów szkolnych,

2) uczniów mających trudności z opanowaniem bieżącego materiału

3) uczniów z SPE

2. W projekcie zaplanowane są zajęcia:

     –  w szkole podstawowej w Lesku:

a) Zajęcia doświadczalne z fizyki kl. 6-8 – 16dzieci (8K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 120h

b) Zajęcia z języka angielskiego kl. 7-8 – 22dzieci (11K) – zajęcia 1xtyg x 20tyg x 2grupy x 2lata = 80h

c) Zajęcia informatyczne kl. 4-6 – 20dzieci (10K) – zajęcia 1xtyg x 20tyg x x 2grupy x 2lata = 80h

d) Zajęcia z roboty kl. 5-6 – 10dzieci (5K) – zajęcia 2xtyg x 20tyg x 2lata = 80h

e) Zajęcia matematyczne kl. 8 – 20dzieci (10K) – zajęcia 1xtyg x 20tyg x 2grupy x 2lata = 80h

f) Zajęcia chemiczne kl. 7-8 – 16dzieci (8K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 240h

g) Zajęcia z języka niemieckiego kl. 7 – 10dzieci (5K) – zajęcia 1xtyg x 20tyg x 2lata = 40h

h) Edukacja klimatyczna kl. 4-8 – 10dzieci (5K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

i) Zajęcia ekologiczno- przyrodnicze kl. 4-8 – 20dzieci (10K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 120h

j) Terapia pedagogiczna kl. 1-8 – 10dzieci (5K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 240h

     –   w szkole podstawowej w Bezmiechowej:

a) Gdzie się kryje matematyka? kl. 1-3 – 10dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

b) Zajęcia biologiczno- geograficzne kl. 5-8 – 10dzieci (7K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

c) Zajęcia z fizyki kl. 6-8 – 10dzieci (7K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

d) Zajęcia matematyczne kl. 7-8 – 6dzieci (3K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

e) Zajęcia informatyczne- programowanie kl. 1-3 i 4-8 20dzieci (10K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x

2grupy x 2lata = 112h

f) Ja w relacjach. Jak zrozumieć siebie i innych? kl. 1-3 i 4-8 – 30dzieci (15K) – warsztaty 1xtyg x 4tyg x 2grupy x 2lata = 16h

g) Mali badacze przyrody kl. 1-3 – 10dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

h) Warsztat o zjawiskach atmosferycznych kl. 1-3 – 10dzieci (6K) – zajęcia 1xtyg x 5tyg x 2grupy x 2lata = 20h

i) Ja w Internecie. Jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci? kl. 1-3 i 4-8 – 30dzieci (15K) warsztaty 1xtyg x 3tyg x 2grupy x 2lata = 12h

j) Terapia Pedagogiczna kl. 1-3 – 9dzieci (3K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 3grupy x 2lata = 180h

k) Zajęcia specjalistyczne ukierunkowane na korygowanie wad postawy kl. 1-8 – 10dzieci (5K) zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

     –  w szkole podstawowej w Hoczwi:

a) Zajęcia z języka angielskiego kl. 4-6 i 7-8 -16dzieci (8K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata =v120h

b) Zajęcia rozwijające kreatywność kl. 1-3 i 4-8 – 18dzieci (12K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 3grupy xv2lata = 180h

c) Szkolna Akademia Demokracji kl. 6-8 -8dzieci (4K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h

d) Dziennikarskie ABC kl. 4-8 – 8dzieci (5K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

e) Zajęcia informatyczne kl. 4-8 – 10dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

f) Zajęcia matematyczne kl. 4-8 – 24dzieci (12K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 3grupy x 2lata = 180h

g) Czuję chemię do chemii kl. 6-8 – 7dzieci (3K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

h) Klub Młodych Ekologów kl. 4-8 – 8dzieci (4K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h

i) Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne kl. 1-3 i 4-8 – 14dzieci (8K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2grupy x 2lata = 120h

    –  w szkole podstawowej w Manastercu:

a) Zajęcia informatyczne- programowanie kl. 4-8 – 8dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h

b) Zajęcia matematyczne kl. 4-7 – 8 dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h

c) Zajęcia z języka angielskiego kl. 1-3 i 4-8 – 16dzieci (8K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2 grupy x 2lata = 112h

d) Zajęcia matematyczno- informatyczne kl. 1-3 – 8dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h W ramach wsparcia uczniów w zwiększaniu wiedzy na temat klimatu oraz wspieranie rozwoju umiejętności i kompetencji ekologicznych przewidziano następujące zajęcia:

e) Zajęcia biologiczno- ekologiczne kl. 5-8 – 8dzieci (4K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h

f) Zajęcia ekologiczno- przyrodnicze kl. 1-3 – 4dzieci (3K) – zajęcia 1xtyg x 28tyg x 2lata = 56h

    –   w szkole podstawowej w Średniej Wsi:

a) Zajęcia z języka angielskiego kl. 6-8 – 10dzieci (5K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h

b) Zajęcia matematyczno- fizyczne kl. 6-8 – 10dzieci (6K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h

c) Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne kl. 4-8 – 10dzieci (5K) – zajęcia 1xtyg x 30tyg x 2lata = 60h

d) Zajęcia turystyczno- krajoznawcze kl. 4-7 – 10dzieci (9K) – zajęcia 2xtyg x 30tyg x 2lata = 120h

3. W ramach projektu przeprowadzone zostaną również szkolenia i studia podyplomowe dla nauczycieli
w zakresie:

a) Firma od podstaw, Aktywne nauczanie z TIK , Kurs doskonalący Język angielski
z elementami programowania, Kurs doskonalący Nauczanie robotyki w szkole podstawowej, Kurs doskonalący Programowanie bez komputera,  Aktywne nauczanie z TIK

b) Studia podyplomowe – Pedagogika leczniczo- terapeutyczna

Studia podyplomowe – Pedagogika ogólna, Bibliotekoznawstwo – studia kwalifikacyjne,  Studia podyplomowe -TUS, Studia podyplomowe – Logopedia, Studia podyplomowe – Dydaktyka i metodyka

4. Dodatkowo w projekcie zaplanowano warsztaty i konsultacje z rodzicami.

5.Wykaz zajęć dostępny dla uczniów, nauczycieli, rodziców ze szkół objętych projektem jest dla każdej szkoły indywidualny – zgodnie z zapotrzebowaniem
i diagnozą.

§6

Zasady rekrutacji

1. Dyrektorzy szkół przeprowadzą w szkołach spotkania informacyjne z uczniami,  rodzicami i nauczycielami, których celem będzie zapoznanie z założeniami i celami projektu oraz korzyściach wynikających z uczestnictwa w projekcie.

2. Ogłoszenia o projekcie i rekrutacji zamieszczone zostaną na stronach internetowych poszczególnych szkół objętych projektem oraz na stronie Urzędu Gminy.

3. W każdej szkole objętej projektem, będzie działał punkt rekrutacyjno/informacyjny,
 w którym dostępne będą wszelkie informacje dotyczące projektu oraz druki rekrutacyjne.

4. Pierwsza rekrutacja do projektu przeprowadzona będzie od 9.09.2024 r.
do 18.09.2024 r., kolejne w miarę potrzeb.

5. Podczas rekrutacji do Projektu będą stosowane następujące kryteria:

a) do udziału w projekcie zostaną zakwalifikowani uczniowie, którzy uzyskają co najmniej 10 pkt

b) osoby z niepełnosprawnością (+30pkt)

c) uczniowie z SPE (+20pkt)

d) mający trudności w spełnianiu wymagań edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej – (10pkt) – (opinia wychowawcy),

e) mający ponadprzeciętne umiejętności (10pkt) – (opinia wychowawcy),

f) mający utrudniony dostęp do zajęć specjalistycznych lub nie mający możliwości rozwijania swoich zainteresowań ze względu na miejsce zamieszkania (10pkt) –  (odległość miejsca zamieszkania),

g) pochodzący z rodzin dysfunkcyjnych lub sprawiają problemy wychowawcze (10pkt) – (opinia wychowawcy/ pedagoga/ psychologa/ MOPS),

h) pochodzący z rodzin o niskim statusie materialnym, co uniemożliwia im udział
 w dodatkowych zajęciach (10pkt) – (opinia wychowawcy/ pedagoga/ psychologa/ MOPS).

i) przynależność do grupy docelowej;

j) kolejność zgłoszeń, przez którą rozumie się datę złożenia deklaracji

 6. Rekrutacja na szkolenia i studia dla nauczycieli:

1) zasady naboru –  nauczyciele wyrażający chęć uczestnictwa

3)  rekomendacje dyrektorów

7. Lista uczestników zakwalifikowanych do udziału w projekcie – uczniowie/nauczyciele, którzy nie zostali zakwalifikowani do udziału w projekcie
z braku miejsc określonych w projekcie, zostają umieszczeni na liście rezerwowej.
W razie skreślenia uczestnika z listy, na jego miejsce wchodzi kolejny uczeń/nauczyciel z listy rezerwowej.

8.  Jeżeli liczba chętnych będzie niższa niż zakładana, zorganizowane zostaną dodatkowe spotkania z uczniami  i ich rodzicami/ opiekunami, podczas których zostanie przeprowadzona dodatkowa rekrutacja.

9. Zaplanowane w projekcie zajęcia będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych uczniów, a rekrutacja będzie zgodna z zasadą równych szans oraz będzie opierała się wyłącznie na kryteriach merytorycznych, które nie odnoszą się do wyznania, rasy, przekonań czy niepełnosprawności.

§ 7

Nabór Uczestników Projektu

1. Uczestnicy Projektu zostaną wybrani spośród uczniów i nauczycieli szkół wymienionych w §1 Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie na zasadach,
o których mowa w § 6.

2. Warunkiem umieszczenia uczestnika na liście dla wybranego/wybranych rodzajów zajęć jest wypełnienie
 i złożenie w punkcie rekrutacyjnym Deklaracji uczestnictwa w projekcie stanowiącej odpowiednio Załącznik Nr 1 lub 2 do niniejszego Regulaminu.

3. Na tej podstawie Komisja rekrutacyjna w składzie: Koordynator szkolny, 2 nauczycieli z danej placówki wskazanych przez Dyrektora Szkoły, kwalifikuje uczestnika do udziału w projekcie lub w przypadku braku miejsc określonych
w projekcie umieszcza go na liście rezerwowej.

4. Uczeń/nauczyciel, który w wyniku rekrutacji zakwalifikował się do udziału w projekcie, co zostało potwierdzone w protokole Komisji Rekrutacyjnej zostaje pełnoprawnym Uczestnikiem projektu, a Beneficjent i UP stają się stronami umowy, której warunki określa Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie oraz deklaracja uczestnictwa w projekcie.

§ 8

Uprawnienia i obowiązki Uczestnika Projektu

1. Beneficjent zobowiązuje się do zapewnienia Uczestnikowi Projektu (zwanego dalej UP) wsparcia zgodnego z zapisami niniejszego Regulaminu i wynikające z wniosku o dofinansowanie projektu.

2. UP jest uprawniony do nieodpłatnego udziału w projekcie.

3. UP przysługuje prawo do bezpłatnych materiałów edukacyjnych, przewidzianych we Wniosku  o dofinansowanie projektu.

4. UP zobowiązany jest do rzetelnego uczestnictwa w zajęciach przewidzianych
w ramach projektu,  w wyznaczonych przez szkoły terminach.

5. UP zobowiązany jest do wypełniania testów umiejętności dla celów ewaluacji
 i monitorowania projektu, udziału w badaniach monitorujących zmniejszanie się zdiagnozowanych problemów.

6. UP zobowiązany jest do przestrzegania ogólnie przyjętych norm i zasad, w tym dbania o sprzęt i pomoce wykorzystywane podczas realizacji projektu, a także
do stosowania się do poleceń wydawanych przez osoby zaangażowane w realizację projektu (dot. zakresu realizacji projektu).

7. UP zobowiązany jest do wypełnienia w trakcie trwania zajęć ankiet ewaluacyjnych.

8. Beneficjent dopuszcza usprawiedliwione nieobecności UP spowodowane chorobą lub ważnymi sytuacjami losowymi.

9. Beneficjent zastrzega sobie prawo skreślenia UP z listy uczestników projektu
w przypadku:

1) na pisemny wniosek rodzica/opiekuna prawnego wraz z podaniem przyczyny rezygnacji, uczestnik ww. wniosek przedkłada do Koordynatora szkolnego/Dyrektora szkoły, który niezwłocznie informuje o tym Koordynator Projektu wraz z propozycją osoby z listy rezerwowej, która ma przystąpić do Projektu,
2) na wniosek osoby prowadzącej zajęcia lub wniosek Koordynatora szkolnego/Dyrektora szkoły uzasadniony rażącym naruszeniem zasad uczestnictwa w zajęciach,

3) rezygnacji UP z nauki/pracy w szkole biorącej udział w projekcie, na podstawie

informacji uzyskanej od dyrektora szkoły.

§9

Postanowienia końcowe

1. Zakres wsparcia może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu.

2. O zaistniałych zmianach Beneficjent niezwłocznie poinformuje UP za pośrednictwem Koordynatora szkolnego/Dyrektora szkoły.

3. Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie dostępny jest w Biurze projektu,

szkołach realizujących projekt oraz na stronach internetowych szkół i Beneficjenta.

4. Załączniki do Regulaminu:

1) Załącznik nr 1-  Deklaracja uczestnictwa w projekcie (uczeń)

2) Załącznik nr 2 – Deklaracja uczestnictwa w projekcie (nauczyciel)

3) Załącznik Nr 3 – Protokół Komisji Rekrutacyjnej .

Skip to content